Home CentrumJochem Myjer en Wouter Kiers waren special guest bij Concert in Park de Put

Jochem Myjer en Wouter Kiers waren special guest bij Concert in Park de Put

door Emile van Aelst

Leuk initiatief een concert in Park de Put aan de voet van molen de Put.

Optredens van drumfanfare FBL en de coverband Jeanne d’Arc.

Het concert vond plaats onder het toeziend oog van Rembrandt van Rijn.

Ik hou het heel kort, heb vandaag nog twee dingen waar ik naartoe moet. Ik noem alleen even de optredens en de fotoslideshow en het filmpje spreken voor zich. Als eerste trad drumfanfare Franciscus Band Leiden op.

Dirigent Kees van Hees liet even zien dat ze er normaal als band anders uitzien.

Het was lekker gezellig druk in het park.

Er was een speciale gast beloofd. Ik had het niet verwacht, maar hij is natuurlijk buurtbewoner dus leuk dat Jochem Myjer Lalala Leiden kwam zingen.

Het is natuurlijk in feite het tweede volkslied van Leiden, dus iedereen was enthousiast.

Tweede speciale gast was saxofonist Wouter Kiers.

Ik ben natuurlijk een Kiers fan en ondanks dat het de derde keer in ene week was genoot ik toch weer van zijn (korte) optreden.

Naast vaste zanger Jan Kees, had de band ook de zangeressen Carin en Leontien meegenomen.

Het werd een leuk en gezellig concert in Park de Put en zeker voor herhaling vatbaar.

Hieronder een filmpje en een fotoslideshow. Onder de foto’s heb ik als muziek de allereerste live versie van La la la Leiden gezet die Jochem op 8 juni 2013 bij de Burcht speelde en toen heb gefilmd.

Hier nog de foto’s.

Gerelateerde artikelen

Plaats een reactie