Vanwege de warmte had ik een koelmat gekocht voor Happy, ik had haar geen groter plezier kunnen doen. Ze heeft nu iets dat ze de hele dag kan bewaken zodat niemand er op komt en zij zelf natuurlijk ook niet.
Omdat ze zo goed het matje bewaakt dacht ik je zal het daardoor wel warm krijgen en kocht een hondenbadje voor haar.
Maar erin stappen ho maar.
Gelukkig helpt een kluifje dan wel.
Bij een normale hond wel, maar bij Happy niet.
Zonde van het badje, ……………..welnee joh het wordt code rood dus moet ik zelf ook koel blijven.
Pas morgen het wordt echt heet, maar met een derde Campari, wat ijsblokjes en tweederde jus, is het best uit te houden in mijn hondenbadje.